رود زرد سادات ( سادات میر سالاری )

رود زرد سادات ( سادات میر سالاری )

این وبلاگ جهت آشنایی کلیه برادران سادات میرسالاری و جهت اطلاع از محل زندگی یکدیگر میباشد

سید علی میرسالاری فرزند سید حسن از سادات میرسالاری ساکن اصفهان کاشان نیوان


نظرات شما عزیزان:

سید احمد حسینی
ساعت8:58---3 بهمن 1392
سلام حاجی مااز سادات امیرسالاری و موسوی هستیم وبلاگ جالبی دارید/ سیداحمد حسینی استان یزد شهر میبد طایفه امیرسالاری حدودا 40خانوار ::::سلام بر سید احمد حسینی (امیرسالاری ) عزیز ، از اینکه به وبلاگ من سرزدی و نظر گذاشتی از شما کمال تشکر را دارم . لطفا اگر زحمتی نیست با همراه من به شماره 09106004798 تماس بگیرید خوشحال میشوم . لطفا اگر ایمیل دارید برایم ارسال کنید . با تشکر از شما مدیر سایت سید حسینعلی علیزاده ( میرسالاری )

سید شمس الله موسوی
ساعت19:41---19 دی 1392
سلام سید مامیرسالاری هستیم تا 4 پشتمان رامی دانیم اما بعد انها را نمی دانیم فقط سند ی هست که جد مادر ان میرسالار نوشته شده ایا شما می توانید اطلاعات بیشتری بدهید /با تشکر موسوی از کرمانشاه  ::::  سلام بربرادر عزیز جناب آقای موسوی با تشکر ازپیام شما پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد . با تشکر سید حسینعلی غلیزاده میرسالاری


وحیداعظمی مدیرنشریه گلپایگان وخوانسارومدیرمسئول خبرگزاری گلپاخبرشهرستان گلپایگان
ساعت0:00---18 آبان 1392
سلام.درراستای اطلاع رسانی اخبار و رشد فرهنگ خرسندیم که پس از 7سال که نشریه گلپایگان وخوانسار را برای شهروندان چاپ میکنیم در این وادی دردنیای مجازی با خبرگزاری گلپاخبر نیز درخدمت مردم شریف کشور و استان و بخصوص گلپایگان هستیم.
http://www.golpakhabar.com سلام خسته نباشید برای شما آرزوی موفقیت از خداوند منان خواستدارم مدیر وبلاگ سید حسینعلی علیزادده ( میرسالاری )


سیدحسین موسوی
ساعت22:18---12 آبان 1392
سلام سیدجان نزدیک به صد خانوار از سادات میرسالاری در روستای پیر شمس الدین در کنار بارگاه ان جلیل القدر جدمان که طبق اسناد قدیمی که در خانواده حاج سید حسن موجود بود پسر میرسالار(ع)است دراستان همدان شهرستان اسداباد هستیم ::: سلام و درود فراوان بر شما سید بزرگوار ، با تشکر از اینکه به سایت من سرزدی و برایم پیام فرستادی ، این سایت متعلق به همه سادات میرسالاری و سایر بستگان می باشد . سید جان لطف کن شماره تماست را برایم ارسال کن و یا باشماره همراه من به شماره 09106004798 و یابا تلفن ثابت من به شماره 06113848043 که تلفن مخصوص شجره نامه میباشد تماس بگیر تا در خصوص شجره نامه سادات میرسالاری با هم گفتگو کنیم با تشکر مجدد سید حسینعلی علیزاده ( میرسالاری )

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: 1 / 4 / 1392برچسب:رودزرد , میرسالار , نیوان ,اصفهان , رامهرمز , لیکک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , roudzard.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com